Sisällön tarjoaa Blogger.

Totuuksia MäSämutsista

Nyt on hyvä vaihe kertoa hieman totuuksia MäSämutsista. Totuudet eivät ole tärkeysjärjestyksessä, vaan siinä mikä on tullut ensin mieleen. :D


Yhdeksän totuutta:

1. Olen äiti kahdelle
2. Olen vaimo
3. Minulla on MS-tauti
4. Minulla on Crohnin tauti
5. Minulla ei ole paksu-, umpi- eikä peräsuolta
6. Minulla on 4 lemmikkiä, 2 koiraa ja 2 kissa
7. Pidän ruuanlaitosta
8. Harrastan teatteria 9. Pidän kirjoittamisesta


Kahdeksan elämäsi tärkeintä esinettä:

1. Vihkisormus
2. Kahvinkeitin
3. Auto
4. Kännykkä
5. Enkelin siivet -kaulakoru
6. Kalenteri 
7. Tietokone
8. Visa



Seitsemän tapaa saada sydämesi:

1. Olet oma itsesi
2. Rakastat eläimiä
3. Osaat kuunnella
4. Pidät minusta kaikista virheistäni huolimatta
5. Olet luotettava
6. Saat naurmaan
7. Urheilullisuus






Heavenly lace


Kuusi lempivaatettasi tai asustettasi:

1. Naketonin pitkähuppari
2. Converset
3. Lenny Lambin Heavenly lace kantoliina
4. Leggarit
5. Pipo
6. Farkkutakki


Viisi asiaa jotka teet joka aamu:

1. Herään
2. Juon kahvia
3. Pesen hampaat
4. Käytän koirat lenkillä

5. Käyn facebookissa


Neljä ihmistä, jotka merkitsevät sinulle paljon:


1. Lapset
2. Isimies
3. Isovanhemmat
4. Sitten on pakko laittaa kaikki rakkaat YSTÄVÄT

(Näitä nyt tuli enemmän kuin neljä, mutta ovelasti sain mahtumaan neljään kohtaan xP )


Kolme juomaa mitä juot päivittäin:

1. Kahvi.
2. Vesi
3. Kolmatta ei ole. Ellei lasketa maitoa kahvissa...


Kaksi asiaa, jotka haluat tehdä ennen kuin kuolet:

1. Käydä Meksikossa
2. Nauttia elämästä


Yksi tunnustus:

1. En tiedä mikä minusta tulee isona


Haastan viisi bloggaajaa, joista haluan tietää ketä siellä blogin takana on, kertomaan itsestään totuuksia.
Mian blogista Mia Krista Maria
Mutsin blogista Mutsi hoitaa
Selenan blogista Kun äiti kelaa
Johannan blogista Xmas Baby
Sekä
Merjan blogista Äidin iholla

PS. Otan mielelläni vastaan toiveita postauksista. Toteutan niitä mahdollisuuksien mukaan. 

Kommentit ovat tervetulleita ja otan ne kaikki ilolla vastaan


<3 MäSämutsi

1 kommentti

Jokainen kommentti on minulle tärkeä! Kiitos kommentistasi.