Sisällön tarjoaa Blogger.

Aamun nauruhysteria "NutriBullet"

En enää kovinkaaan usein katso tv:tä, koska siihen ei yksinkertaisesti ole enää aikaa. Aamuisin olen kuitenkin laittanut aina tv:n päälle ja katsellut toisella silmällä maikkarin aamutv:tä ja leikkinyt tai syöttänyt samalla Ässää. Harvoin kuitenkaan kuulen mitä tv:ssä sanotaan. Toki, jos jotain mielenkiintoista kuulen, niin alan seuraamaan ohjelmaa.

Tänä aamuna kuulin jotain "todella mielenkiintoista"... Tv:ssä mainostettiin uutta innovatiivia nimeltä NutriBullet. Tuotteen idea on se, että tämä ihmelaite pilkkoo kasvikset ja hedelmät niin, että ne säilyttää vitamiinit. Ja tästä syystä on ehdottomasti parempi kuin tavallinen blenderi. Siis tavallisesti pilkkomallahan kasviksista kaikkoaa kaikki vitamiinit... :D Laite on kuitenkin rakenteeltaan samanlainen kuin mikä tahansa blenderi. Mainoksessa esiteltiin miten tämä ihmelaite on aivan ehdoton jokaiselle, joka haluaa huolehtia itsestään, sillä vain tämän avulla saat luotua itsellesi vitamiinipitoisia smoothieta.
No, joo... Aloin ihmettelemään siinä sitten, että vaihtuiko minulla vahingossa kanava ja tv:stä alkoi tv-shop, sillä toute kuulosti kovin paljon tv-shopin tuotteelta. Pian kajahtkin gigantin ilmoille gigantin tunnarit. Ässä katsoi minua kuin pököä, kun nauraa kikatin yksikseni ja mietin, kuka oikeasti uskoo näihin? Mutta ehkä joku haluaa ostaa yli kalliin blenderin... Nimittäin minusta tuote ei juurikaan eroa minun 19,90€ blenderistä. Ainoa ero oli 69,10€.

Eli tällaista sitten tänään...

Oletko sinä tv-shopin uhri? Uskotko kaikkeen mitä sinulle kerrotaan tuotteista? Mitä tuotteita sinä ihmettelet?


MäSäMutsi

3 kommenttia

  1. Haha :D En ole tv-shopin uhri :D Tai en ainakaan tunnusta! Pidän itseäni "järkevänä" shoppailijana, ostan vaan tarpeeseen ja harkitusti :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on tämän esi-isä magicbullet :D Ja se on kyllä noin 10vuoden aikana osoittautunut erittäin käteväksi :) tv shopista se on että kai mä olen uhri :D

    VastaaPoista
  3. Heh, on kyllä kova hinta vehkeestä. Meillä on se laite, mikä sotkee suoraan juomapulloihin. Parilla kympillä saa tarjouksesta, ja on kätevin ikinä.

    Mä olen vissiin kerran ollut tv-shopin uhri. Nuorena ostin sellaisen laihdutusvyön, mikä tärisee patterien voimalla tuossa mahan kohdalla. No juu, aika pian tajusin, että ei varmaan toimi. No, ei mulla kyllä ollut mahaakaan, mutta nuorena sitä oli niin itsekriittinen ja hölmö.
    Sain sen myytyä eteenpäin kaverilleni, joka oli saanut lapsen. Ei vissiin toiminut hälläkään, kun onnittelin häntä paljon myöhemmin ison mahan nähtyäni uudesta vauvasta. Ei ollut kuulema tulossa :/

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä! Kiitos kommentistasi.