Sisällön tarjoaa Blogger.

Villasukat jouluksi

Raskausaikana ajattelin, että kun jään kotiin, minulla on paljon aikaa käsitöille. Suunnittelin, mitä kaikkea ompelen ja kudon tai virkkaan. Suunnittelin, että annan kaikille lahjaksi aina jotain itsetehtyä. Teen joulukortteja ja koristeita. Leivon ja teen paljon ruokaa. Näin jälkeen päin suuret ajatukset naurattavat.

Aloitin äitiyslomalle jäätyäni kutomaan itselleni villasukkia, kun sitä aikaa piti niin paljon olla... No, miten sitten niiden sukkien kävikään?

En ole juuri mitään saanut aikaseksi tässä vuoden aikana. Yhdet verhot olen tehnyt ja joitakin rikki menneitä vaatteita korjannut. Mutta sukkiin en ole koskenutkaan! Keskeneräiset sukat syyllistivät minua siivouspäivinä, jolloin törmäsin niihin siivotessani ompelunurkkaustani.

Viikonloppuna otin itseäni niskasta kiinni ja kudoin sukat viimein loppuun! Samalla tajusin, miten ikävä minulla on ollut käsitöitä. Tuleva uuden vuoden lupaukseni tulee olemaankin käsitöiden teko! Ehkä hommaan sen pitkään haaveilemani saumurinkin. Nyt alkuun, aion kuitenkin keskittyä sukkiin ja pieniin ompeluksiin. 






Mutta mitä mieltä olette? Eikös olekin kivat?

MäSäMutsi

1 kommentti

  1. Kyllä nämä on kauniit sukat! Pidän noista väreistä ja varresta paljon. Hienoa, että olet päässyt käsitöiden pariin tauon jälkeen.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä! Kiitos kommentistasi.