Sisällön tarjoaa Blogger.

Jokaisella naisella tulee olla nahkalaukku

Luin artikkelin eräästä naisten lehdestä muutama vuosi sitten mitä kaikkea jokaisella 3kymppisellä tulisi olla. Naureskelin, miten  vähän tavaroita omistin tuosta listasta. En edes ollut ymmärtänyt kaivata niitä. Kuitenkin artikkeli oli jossain määrin jäänyt kytemään päähäni.
Näin muutama kuukausi sitten aivan ihanan laukun eräässä kaupassa, mutta hintalappu osoitti ettei minun sitä kannata ostaa. Tai oikeastaan minulla ei ole siihen varaa, kun elän kotihoidontuella. Kuitenkin palasin aina kauppaan kurkkaamaan onko laukku siellä vielä. Joka kerta, kun huomasin laukun olevan kaupassa sydämeni teki voltin. Ehkä tämä laukku odottaakin minua? :D
Viikonloppuna olin Teinimonsterin kanssa taas ostoksilla ja kävelimme taas tämän laukkukaupan ohi. Teinimonsteri naureskeli, kun huomasi minun taas minun jalkojeni johdattavan minut kauppaan. Kävelin määrätietoisesti laukkuhyllylle ja otin ihailemani laukun käteeni. Teinimosnteri totesi kipakasti: "etkö sä nyt vaan voisi ostaa sitä laukkua, ku sä sen niin haluut?" Niin, enkä minä nyt voisi ostaa sen? En ole oikeastaan mitään ostanut itselleni ja kaikki rahani hupenevat lapsiin ja koiriin.
Kääntelin laukkua kädessä ja katseeni osui hintalappuun. Ja mitä silmäni näkivät? Laukun hinnasta oli otettu -25% puutteen vuoksi. Kävin pika pikaa laukkua läpi, enkä huomannut mitään puutetta. Kassalla tiedustelin puutetta ja toinen kassoista ei osannut sitä kertoa. Toinen kassa kuitenkin muisti, että laukussa oli roikkunut logo nauhassa ja joku oli sen varastanut. Siitä syystä laukun hintaa oli jouduttu pudottamaan tuntuvasti. Tässä kohtaa Teinimonsteri käski minun ostaa laukun! Naureskellen totesin, että tämän täytyy olla nyt minun kohtalo ja kai minun täytyy se laukku ostaa.
Näin melkein 34 vuotiaana omistan yhden asian listalta, jonka jokaisen yli 3kymppisen tulisi omistaa. Nyt siis voin pyyhkiä yli uuden nahkalaukun! Tässä on laukku, jota kehtaan kantaa.
Laukussa on crossbody hihna sekä kantokahvat.
Laukussa on crossbody hihna sekä kantokahvat.
Laukussa kolme taskua. Yksi taskuista on vetoketjullinen.
Laukussa kolme taskua. Yksi taskuista on vetoketjullinen.

Onko sinulla jo nahkalaukku? Millainen?

<3 MäSäMutsi


1 kommentti

  1. Laukku on hyvännäköinen, Wau! Kyllä sitä joskus on hyvä itselleenkin ostaa jotakin :). Minulla on ehkä liikaakin laukkuja, suurin osa nahkaisia. Tosin käytän niitä kyllä paljon, fiiliksen mukaan eri värisiä.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä! Kiitos kommentistasi.