Sisällön tarjoaa Blogger.

On siis kevät...



Minun oli tarkoitus kirjoittaa meidän Lapin matkasta tänään… Mutta en nyt kirjoitakaan. Tai jos aika riittää, niin tänään tulee toinen postaus kokemuksista taaperon kanssa lentokoneessa.

Mutta MIKÄ SÄÄ! Aivan ihanaa. Ja koko ensi viikon pitäisi jatkua tällaisena! Ihanaa! Kesä tulee. Sitä olen jo odottanutkin. Vaikka pidän talvesta ja lumesta, niin en voi sietää pimeyttä, loskaa ja märkää. 
Minua on viimeisen pari kuukautta vaivannut MS-taudin fatiikki oireet, pahasti. Pimeys pahentaa oiretta. Olen aloittanut asioita, mutta jättänyt ne kesken. Olen unohdellut asioita, niin että olen jo kuvitellut minulla olevan dementia. Minua ei myöskään ole mikään oikein kiinnostanut, joten olen vaan illat lojunut kotona tuijottamassa Netflixiä. Lasten ja koirien kanssa tehnyt juuri ne pakolliset. Voi pienet rassukat!
Mutta nyt tuo sää on saanut minuun eloa. Pursuan uusia ideoita ja ajatuksia. Osaa olen jo alkanut toteuttaa. Kuten Teinimonsterin ja minun yhteinen ruoka- ja leivontakirjat. Aiomme siis panna kaksiin kansiin meidän parhaat reseptit. Kaivoon kevään kunniaksi kesälenkkarini naftaliinista ja lähdin Ässän ja Solon kanssa pitkälle lenkille (8km). Ja kyllä teki hyvää! Vaikka pohkeet ovatkin nyt tänään kipeät. 
 
Miltä sinun kevät näyttää?
❤️  MäSäMutsi

Ei kommentteja

Jokainen kommentti on minulle tärkeä! Kiitos kommentistasi.