Sisällön tarjoaa Blogger.

Ihanat värikkäät kesävaatteet

En ole blogissani harrastellut pahemmin asukuvia. Kerran olen ottanut kantaa siihen, onko legginsit housut vai eivät ja siihen postaukseen laitoin muutaman asukuvan. Tämän postauksen voit käydä lukemassa täältä. Nyt kuitenkin ajattelin jakaa minun päivän asun. Tämä siksi, koska pukeudun suomalaisille tyypillisesti ERITTÄIN värittömästi. Vaatekaappini on täynnä harmaata, mustaa ja valkoista. Joissakin vaatteissa saattaa olla jokin hurja punainen yksityiskohta. Mutta pääsääntöisesti pukeutumiseni on erittäin tumman puhuvaa ja neutraalia eli tylsää. 

PÄIVÄN ASU

Lumoanin ihana keltainen tunika (kirpputorita)
Mustat legginsit (ale-löytö viime syksyltä)
Turkoosit OTZ - espadrillet (Stockmann)
Ralph Laurenin laukku (Stocmannin Hulluilta Päiviltä)
Ray Banin aurinkolasit (kirpputorilta)

Tämä on ihan minun lempiasuni tänä kesänä! Miksi? No, se ei purista eikä kiristä. Tämän asun kanssa voi huoletta mennä ravintolaan syömään ähkyn, vatsan turvotus ei haittaa lainkaan. Siinä ei hikoile, koska kaikki ovat hengittävää materiaalia. Se on ihanan värikäs ja raikas. Tämä on täysin erilainen kuin minun normaali vaatetus. Nämä saa minut hyvälle tuulelle ja hymyilemään. 


Päivän asu, Lumoan, OTZshoes, Ralph Lauren

Päivän asu, Lumoan, OTZshoes, Ralph Lauren

Minulle on vaatteissa nykyään tärkeintä niiden mukavuus. Vaatteet eivät saa kiristää lainkaan, niiden pitää olla hengittäviä sekä pehmeitä. Arvostan nykyään myös ajattomuutta, helppohoitoisuutta sekä naisellisuutta, laatua unohtamatta. Tässä päivän asussa mielestäni kaikki nämä kohdat täyttyvät. 

Entä se tärkein kysymys: onko merkillä väliä? Ei sillä ole. Vaatteita ostaessani en tuijota merkkiä. Ensimmäiseksi kiinnitän huomiota ulkonäköön, sitten tutkin materiaalin ja sen jälkeen tarkistan hinnan. Tämän jälkeen sovitan, istuuko vaate vai ei. Jos kaikki natsaa, niin vaate lähtee mukaan. Ainoastaan hinnassa on liukuma varaa. Jos vaate on oikeasti hyvä, istuu päälle ja on laadukkaista materiaaleista valmistettu, niin olen valmis siitä maksamaan hieman ekstraa.  

Mitä mieltä sinä olet minun päivän asusta? Mikä sinulle vaatteissa on tärkeää?

PS. Paljon ihania lasten- ja naisten vaatteita löytyy Ellokselta, joten kannattaa kurkata Ellos alennuskoodit.



4 kommenttia

  1. Ihan kivat vaatteet sulla on päällä ja sä nyt luettelit kaikki asiat mitkä on tärkeitä kun ite ostaa vaatteita.
    Osallistu kastehelmi kulhojen (6) arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
  2. Värikkäät vaatteet ovat niin kivoja :3 nykyään on paljon pelkästään valkoista ja mustaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niin on! Mutta ne vaan ei löydä vaatekaapista meille kotiin. Olen todella arka värien suhteen, mutta nyt olen yrittänyt alkaa tsemppaa. :D

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä! Kiitos kommentistasi.