Sisällön tarjoaa Blogger.

Kaksplussan bloggaajat juhlivat Hotelli Kämp:ssä

Heinäkuun viimeisenä viikonloppuna kokoontui 21 kaksplussan bloggaajaa Hotelli Kämp:n Mannerheim-sviittiin. Puitteet kesäkemuille olivat upeat, joten myös pukeutuminen kaikilla oli sen mukainen. Osa bloggareista oli jo entuudestaan tuttuja ja osa tuttuja blogista. Tunnelma oli erittäin rento ja mukava. 

Ensimmäistä kertaa olen melko sanaton. Olen aivan sanaton, koska olen saanut viettää upean illan upeassa paikassa ja tutustua 21 upeaan bloggaajaan. En tiedä mitä kertoisin juhlista, joten päätin kuvien puhua puolestani.


Kaksplus kesäkemut 2016

Kaksplus kesäkemut 2016


Kaksplus kesäkemut 2016


Kaksplus kesäkemut 2016


Kaksplus kesäkemut 2016


Kaksplus kesäkemut 2016


Kaksplus kesäkemut 2016


Kaksplus kesäkemut 2016


Kaksplus kesäkemut 2016


Kaksplus kesäkemut 2016


Kaksplus kesäkemut 2016


Kaksplus kesäkemut 2016



kaksplus kesäkemut


Kaksplus kesäkemut


Iso kiitos juhlia järjestäneille, mielettömän hieno suoritus. Suurin kiitos varmasti kuuluu Frutti Di Mutsin Sofialle, joka sai järjestettyä meille näin upeat puitteet. Näin upeisiin juhliin pääsee varmaan vain kerran elämässä.



Kaksplus kesäkemut 2016


MENOSSA MUKANA




Juhlista ei tarvinnut myöskään lähteä tyhjin käsin. Jokainen bloggaaja sai mukaansa mahtavat goodiebagit. Goodiebagien sisällöstä vastasivat mm. 47 palasta AguMiruMarun Mira-Marie, Sosetta ja sotkua -blogin Elsa sekä Mari Valosaari.  ( Toivottavasti en nyt unohtanut mainita ketään.) Meille oli myös järjestetty muutamat arvonnat. Minä voitin toivomani Samasta Padasta -kirjan, jonka julkkarit ovat vasta muutaman viikon päästä. Kiitos 47 palasta Agulle upeista arpajaispalkinnoista. Kuvista suuri kiitos Munakoisoni ja Minä -blogin Jasminille ja tämän miehelle sekä Sosetta ja sotkua -blogin elsalle.


Kaksplus kesäkemut 2016Kaksplus kesäkemut 2016



10 kommenttia

Jokainen kommentti on minulle tärkeä! Kiitos kommentistasi.