Sisällön tarjoaa Blogger.

Mitä odotan syksyltä + arvonnan voittaja

Se syksy lähestyy halusin tai en. Se ei minulta pahemmin kysele saako tulla vai? Tai olenko edes valmis sen tuloon. Eli minun on vain sopeuduttava tähän vuosittain toistuvaan tilanteeseen. Nyt jo, kun katsoo ikkunasta ulos näkee alkavan syksyn. Lehdet ovat alkaneet kellastua, tulee, sataa ja on kylmä. Päivät ovat uhkaavasti alkaneet lyhentyä ja koulut ovat alkaneet. En voi sanoa pitäväni kovinkaan paljon tästä vuoden ajasta, sillä en pidä koleista ja märistä ilmoista. Mutta ei jotain niin pahaa, ettei jotain hyvääkin.

Vaikka olen tällainen antisyksy ihminen, niin on syksyssä hyviäkin juttuja. Esimerkiksi villasukat ❤️ ja kynttilät. Syksyllä saa löhötä illalla verkkareissa kotisohvalla ja katsoa ihania sarjoja. Parasta syksyssä on harrastusten alkaminen sekä kansalaisopiston kurssit! Eli syksyssä on oikeasti paljon kivaakin. 

Päivähoitoon mini rodini -reppu

Tällä viikolla meillä alkaakin arki ihan kunnolla. Tai no, minä ja Ässä lomaillaan vielä kaksi viikkoa ennen kuin minä palaan töihin ja Ässä aloittaa perhepäivähoidossa. Mutta kaikki harrastukset pyörähtävät käyntiin tämän viikon tai kuukauden aikana. On teatteria, luistelua sekä perheuintia ja -liikkaria, sekaan yritän mahduttaa vielä kuntosalin ja muutaman kansalaisopiston kurssin. Viikot tulee olemaan täynnä ohjelmaa, mikä saa unohtamaan syksyn, tuulen ja koleuden. Luulen, että Teinimonsteri on odottanut kuin kuuta nousevaa luistelu- ja teatteritreenien alkamista. Minäkin olen odottanut teatterin alkamista. Eli ei se arki ja syksy niin paha juttu olekaan.

Kaksi vuotta sitten keksin kansalaisopiston kurssit. Ja nyt olenkin näihin ihan hurahtanut. Joka vuosi yritän löytää jotain uusia juttuja. Tänä syksynä olen ilmottaunut mm. erilaisiin valokuvauskursseihin kuten lapsikuvaus ja luontokuvaus, saumurin käyttö kurssille sekä luovan kirjoittamisen kurssille. Olen käynyt joka vuosi jollakin valokuvaamiseen liittyvällä kurssilla ja olen todennut ne todella antoisiksi. Muutenkin kansalaisopiston kurssit ovat loistava paikka tutustua uusiin ihmisiin ja oppia matalalla kynnyksellä uusia taitoja. 

Päivähoitoon mini rodini -reppu, Gugguu huppari ja Converset

Ja sitten se hyvinvoinnin tavaratalon lahjakortin arvonnan voittaja! Onnetar suosi tällä kertaa Marja-Liisaa. Onneksi olkoon! Laitan sinulle sähköpostia tulemaan. Mutta ei hätää, jos et tällä kertaa voittanut, sillä ensi viikolla käynnistyy uusi arvonta, jossa on ihan yhtä mukava palkinto kuin tämä.

Nyt lähden nauttimaan päiväkahveja vielä, kun Ässä nukkuu. Ihanaa ja aurinkoista syyspäivää kaikille!





Ei kommentteja

Jokainen kommentti on minulle tärkeä! Kiitos kommentistasi.