Sisällön tarjoaa Blogger.

Joululahja etukäteen - Nikon D7200 - sisältää tarjousvinkin



Joululahja Nikon D7200


























Nyt on minulla joulu! Sain eilen hyppysiini uuden Nikon D7200. Kameran, josta olen jo jonkin aikaa haaveillut. Eteeni tuli niin mahtava tarjous, että päätin tarttua siihen, vaikka oikeasti taloudellinen tilanne ei olisi tätä sallinut. Mutta koska tilanne olisi niin hyvä, että olisi varaa laittaa kameraan useampi satanen? Ei koskaan, jos aina miettii järjellä. Aina on parempia sijoituskohteita kuin uusi kamera. Nyt on muuten hyvä hetki päivittää Nikonin kameroita sekä objektiiveja. Nikonilla on menossa Winter Cashback -kampanja ja hyvityssumma voi olla jopa 300€, kun ostaa uuden kameran tai objektiivin. Kampanja on voimassa aina 15.1.2017 asti. Ja mikä parasta, kampanja ei ole sidoksissa mihinkään liikkeeseen. Eli kannattaa katsoa, mistä saa kampanjaan kuuluvan kameran tai objektiivin edullisimmin. Lisävinkkinä vielä, että ensi perjantaina (25.11) on BlackFriday, jolloin ainakin Rajalalla ollut hyviä tarjouksia. Eli nyt kannattaa pitää silmät auki ostoksilla.


Nikon D7200

Miksi uusi kamera?

  • Vanha kamera ei enää vastaa vaatimuksiin
  • Tarve siirtyä parempaan
  • Monipuolisuus
  • Halu kehittyä
  • Loistava tarjous
  • Wifi yhteys
Tässä ainakin ne syyt mitkä tarjoilin miehelleni, kun hän motkotti kallista hankintaani... Lisäsin vielä listaan, etten tarvitse mitään muuta joululahjaa, eli tämä on minun joululahjani. Todellinen syy hankintaan oli, KOSKA HALUSIN! Halusin paremman kameran. Haluan oppia ottamaan loistavia kuvia. Ostos ei kuitenkaan ollut mikään extempore hankinta, vaan ihan kunnolla harkittu. Olen jo kesästä asti pohtinut uuden kameran hankkimista ja kysellyt ihmisten mielipiteitä millainen kamera minun kannattaisi hankkia. Useampi myyjä sekä facebookin valokuvaajan neuvolassa minulle suositeltiin, joko Nikonin D7200 tai D750 kameraa. Lopulta D7200 puolesta puhui hinta, mikä ratkaisi asian lopullisesti. Kun vielä hieman kehityn ja otan hallintaani kuvankäsittelyn, voinen siirtyä myös täyskennoisiin kameroihin, jotka ovat huomattavasti arvokkaampia, mutta monipuolisempia. Toistaiseksi tämä D7200 riittänee.

Eilen kokeilin tosi toimissa kameraa; Teinimonsterin teatteriesityksessä. Ensivaikutelma on, että kamera on yllättävän kevyt! Sopii todella hyvin käteen. Kamera kestää hyvin hämärässä kuvaamista, pärjäsin loistavasti ilman salamaa Nikkor 50mm F1,8 objektiivilla. Manuaalin perussäädöt oppi nopeasti. Vielä kamera vaatii tutustumista, mutta onnistuin nappaamaan muutaman aika loistavan räpsyn, vaikka näin itse sanonkin. :)

Nikon D7200


Uuden kameran myötä toivon, että myös bloggaamiseen tulee uutta intoa. Ja tavoitteena on, että myös blogissani alkaisi näkymään enemmän hyviä kuvia. Tavoitteena on, että kännykuvat kokonaan katoaisivat uuden kameran myötä blogistani. Aiemmin olen sortunut aivan liian usein kännykkäkuviin vaikka ihan kohtalainen järkkäri on kotoa löytynyt. 

Seuraavaksi alan päivittelemään objektiiveja. Tällä hetkellä minulla on neljä erilaista objektiivia. Kaksi kiinteällä polttovälillä ja kaksi zoom-objektiivia. 

Millaisia kameroita ja objektiiveja sinulta löytyy? 



Allekirjoitus

Ei kommentteja

Jokainen kommentti on minulle tärkeä! Kiitos kommentistasi.