Sisällön tarjoaa Blogger.

Kiitän ja kumarran




Tämä on postaus, jota en tiedä miten alkaisin kirjoittamaan. Olen aloittanut tämän tekstin jo monta kertaa ja yhtä montaa kertaa olen sen pyyhkinyt pois. Kamala haikea fiilis, on vallannut minut. Osittain tunne saattaa olla hormoneista johtuvaa, mutta vanhasta luopuminen ja uuden aloittaminen on aina vaikeaa. Vaikka itse olisikin sitä muutosta halunnut ja pyrkinyt siihen. Vanha on aina tuttua ja turvallista, kun taas uusi on jännittävää sekä arvaamatonta.

Olen kirjoittanut tätä blogia vuodesta 2014. Ensimmäinen postaus "ikärajat somessa" näki päivän valon 5.10.2014. Eli yli kaksi vuotta sitten. Aloin kirjoittamaan blogia siitä, kuinka teini-ikäisen kasvatus on haasteellista. Olin hämmentynyt omista ajatuksista sekä tunteistani ja halusin niihin selkeyttä kirjoittamalla. Olin kuvitellut olevani todella rento ja ihana mutsi, mutta meidän Teinimonsteri osoitti minun olevan oikeasti natsimutsi, joka mäkättää kaikesta. Halusin blogissa kirjoittaa näitä asioita auki ja tällä tavoin selkeyttää itselle omia ajatuksia. Blogista alkoi muodostumaan minun kasvupaikkani, niin äitinä kuin bloggaajana.

Tähän reiluun kahteen vuoteen on mahtunut paljon. Noista ensimmäisistä sanoista blogissa on tultu paljon eteenpäin. Blogin nimi on muuttunut ja olen antanut blogille kasvot. Olen kasvanut monella tavalla tässä matkan varrella, niin henkisesti kuin vyötärön ympärykseltä... Reilu vuosi sitten blogini otti uuden suunnan ja se pääsi mukaan Kaksplussan verkostoon, monen ihanan muun bloggaajan kanssa. Kaksplussan verkostossa sain paljon uusia kokemuksia ja opin paljon uutta. Ja mikä ihaninta, tutustuin todella upeaan yhteisöön ja sain uusia ystäviä. 

Vaikka Kaksplussan verkosto on antanut minulle paljon ja siellä on ystäviä, aloin joulun alla tuntemaan, kuinka poljen paikoillani. Pohdin jopa blogin lopettamista. Mutta rakkaus kirjoittamiseen ja valokuvaamiseen piti blogin kuitenkin pystyssä. Aloin avaamaan enemmän ovea kotiini sekä todelliseen minääni. Blogi ei enää painotu pelkästään lapsiin vaan minuun, MäSäMutsiin. Blogiin on tullut sisustusta, terveyttä, kannanottoja, lapsia ja lasten kasvatusta unohtamatta. 

Nyt on tullut se hetki, kun minä kiitän, kummarran ja sanon näkemiin. Minun tieni Kaksplussan verkostossa on tullut päätökseen. Vaikka se tuntuu haikealle, niin odotan tulevaisuutta innolla. En pelkästään vauvan syntymää vain uusia tuulia minun blogiinikin. Tämän viikon aikana blogini siirtyy Kaksplussan verkostosta pois ja liittyy uuteen blogikotiin:
Lumoblogit
Viimeistän tämän viikon perjantain blogini tullaan löytämään Lumoblogeista. Joten nyt on hyvä hetki alkaa seurailemaan Lumoblogien facebook -sivuja sekä instagram -tiliä. Suosittelen tutustumaan toisiin Lumoblogien bloggaajiin ja blogeihin. 


Lumoblogeista löydät seuraavat blogit:



MäSäMutsin omat facebook -sivut sekä instagram -tili tulee jatkossakin päivittymään, niin kuin tähän saakka. Tämän kuun aikana tullaan näkemään MäSäMutsin FB:ssä ja Instagramissa arvonnat, joten kannattaakin pysyä kuulolla. Tämän viikon aikana siis pakataan virtuaalisia matkalaukkuja. Blogin ulkoasua säädetään ja tehdään erilaisia muutoksia. Toivottavasti jo viikonloppuna blogissa on kaikki kohdillaan. Joten uusia leikkejä kohden!

Kiitos ja näkemiin


Allekirjoitus

21 kommenttia

  1. Voih, mutta ihanaa ja hyvää jatkoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Samoin sulle. Tulen jatkossakin seuraamaan teidän juttuja siellä plussalla, joten ette te minusta kokonaan pääse. <3

      Poista
  2. No jopas! Kaikkea hyvää ja menestystä jatkoon. <3

    VastaaPoista
  3. Tuun kyllä jatkossakin lukemaan sun juttuja, mut toivotan kuitenkin hyvää jatkoa uusiin tuuliin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa! Mäkin tuun pysymään sinun lukijna, pitäähän mun tietää, miten sulla menee.. <3

      Poista
  4. Oho!! Vau, upeaa! Kaikkea hyvää, pidetään yhteyttä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja ehdottomasti pidetään. Toivottavasti törmätään vielä jossain. Kesäbileissä?

      Poista
  5. Hyvää jatkoa ja onnea uuteen kotiin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, mutta samalla myös paljon onnea ja tsempit jatkoon! 😘

      Poista
  6. Kaikkea hyvää jatkoon :) Jatkan lukijana, edelleen, tietty ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! Samoin! Toivottavasti törmätään. :)

      Poista
  7. Onnea ihana! Olet juurikin niin lumoava, että olet varmasti matkalla oikeaan suuntaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumoavuudesta en tiedä, mutta kiitos ❤

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä! Kiitos kommentistasi.